COCOCHOCO Brazilský Keratin

Ráda bych vám dala tip jak zachránit hodně narušené vlasy brazilským keratinem. Cocochoco keratin si můžete objednat na internetu i když nejste kadeřník, cenově vyjde přijatelně a aplikaci zvládne každý, kdo si umí sám nabarvit vlasy.
Mám klasickou verzi, na eshopu mají ještě verzi pure. Vlasy mám pod lopatky a balení mi vystačí na cca 6-7 použití. K samotnému keratinu potřebujete ještě čistící šampon na vlasy, který seženete na stejném eshopu.
Aplikace je skutečně jednoduchá, nejdříve si dvakrát umyjete vlasy čistícím šamponem (nepoužívá se žádný kondicionér, maska, apod.) a poté si vlasy vyfoukáte fénem. Když máte vlasy takto připravené, můžete začít s aplikací. Nanáší se 0,5 cm od kořínků až po konečky na jednotlivé prameny a pak si ještě každý pramen pročešete jemným hřebenem, aby se keratin dostal na každý vlas. Když máte hotovo, necháte působit 10 minut a potom vlasy i s keratinem vyfoukáte do sucha. Po vyfoukání už následuje jen žehlení vlasů, každý pramen přejíždíte 10-12x, na stránkách píšou, že při teplotě 230°C, ale mám žehličku jen na 200°C a tato teplota je také dostačující. Celá tato aplikace mi zabere zhruba 2h času. Poté co máte keratin ve vlasech zažehlený, tak si vlasy nesmíte 3-4 dny mýt a nenosit je sepnuté.
S tímto keratinem jsem velmi spokojená, na vlasy ho nanáším zhruba jednou za tři měsíce a musím říct, že mi vlasy dal neuvěřitelně dohromady. Co se týče ceny, když si to propočítáte, tak takto levně vám ho nikde neudělají. Na fotce níže jsem nejdříve před aplikací, poté přímo po aplikaci a zažehlení a na poslední fotce mám vlasy po 5ti umytích a volně uschlé. Vlasy úplně nenarovná, ale vyhladí je, výrazně sníží krepatost, konečky se po něm mnohem méně třepí. vlasy nelítají, jsou krásně uhlazené a přitom nejsou splihlé. Na eshopu mají ještě šampony, které máte používat po aplikaci, ale ty nepoužívám.
Výrobek můžu jen doporučit. Vše seženete na https://www.cocochocokeratin.cz/