Essence the gel nail polish

Tato dá se říct novinka, mě zaujala hned, jak sem jí zaznamenala na webu essence, ještě než se objevila u nás v drogeriích, kde nahradila klasické barevné essence laky. Hned, jak jsem jí ve stojanech viděla, skončila u mě v košíku. K barevným lakům přišla tato značka i s bází a top coatem, díky kterým slibuje až o 60% delší výdrž. Samozřejmě sem si pořídila celý set, abych ho pro vás mohla otestovat.
Když jsem použila kombinaci všech tři laků, tak mi vydrželo nalakování krásné čtyři dny (na spodních dvou fotkách je nalakováno první den a pak čtvrtý den). Top coat je absolutně bezkonkurenční, rychle schne, krásně se leskne (opravdu nejvíc a nejdýl ze všech vrchních laků co mám), neuvěřitelně prodlouží výdrž barevného laku (v mém případě až pět dní bez odchlípnutí) a efekt je opravdu podobný gellaku. Báze je taky fajn, svůj účel plní, jen mi vadí, že nehty nijak nevyživuje, což od báze očekávám. Jestli prodlouží výdrž laku nemůžu posoudit - lakování mi vydrží stejně i s jinými podkladovými laky. Barevný lak má můj oblíbený široký a kulatý štěteček, se kterým se mi rychle a pohodlně lakuje. Samostatně jsem ho nepoužívala, tak nemůžu posoudit výdrž bez podkladu a nadlaku. Barevná škála je opravdu velká, tak myslím, že si každý vybere, protože skutečně stojí za vyzkoušení.
Barevný lak a top coat bych vám jednoznačně doporučila a bázi nedoporučila.