PÉČE O VLASY - BIO IONIC, TANGLE TEEZER

Už pár let jsem věrná ionizačnímu kartáči na vlasy od Bio Ionic, který slibuje, že dodá vlasům lesk, zabraňuje vzniku statického náboje, vyhlazuje a vlní vlasy a že je jemný k vlasům i pokožce hlavy. Se vším musím naprosto souhlasit, vlasy krásně rozčeše, netrhá, neelektrizuje, jsou opravdu lesklejší a neškrabe pokožku. Prodává se ve čtyřech velikostech a to v průměrech 25 mm, 33 mm, 43 mm a  53 mm (vlastním průměr 43 mm). Pořizovací cena je sice vyšší, ale kartáč za to opravdu stojí, mám ho již čtyři roky a je pořád stejně funkční. Jednou za týden ho myji čistícím šamponem na vlasy a i přes to má stále skvělé vlastnosti.

Abych nezůstala pozadu, propadla jsem celosvětové mánii a i já si pořídila Tangle Teezer a to v cestovní verzi v dekoru leoparda. Kupovala jsem ho před dvěma lety na dovolenou v Řecku, kdy jsem měla konce vlasů narušené ombré a děsila jsem se rozčesávání vlasů po koupání v moři. Tangle Teezer mě ale mile překvapil a nadchnul, vlasy bez použití jakéhokoliv balzámu po namočení v moři rozčesal bez trhání a tahání, takže za mě naprostá nezbytnost pro ty, kteří mají s rozčesáváním problémy. 

Oba kartáče můžu jen doporučit :)