TYP NA ANTIPERSPIRANT

Mám pro vás tip do blížících se horkých dnů a to dva skvělé antiperspiranty, které skutečně fungují. Prvním je Borotalco, tato značka byla založena roku 1848 v Itálii a vyráběla proslulý tělový pudr. V roce 1999 začali vyrábět tento antiperspirant, který se stal jedničkou v Itálii a letos dorazil i k nám. Roku 2011 v testu deodorantů známého německo-švýcarského pořadu "Kassensturz" tento deodorant dosáhl nejlepšího výsledku a v roce 2014 byl zvolen produktem roku ve Slovinsku. Mě oslovila především reklama a v ní to, že je číslem jedna v Itálii. Každý přece ví, jak si Italové zakládají na hygieně, takže kdo jiný by měl mít na antiperspirant nejvyšší nároky. Vůně je čistá pudrová, osobně mi velmi vyhovuje. Tato verze v kuličce nedělá fleky na oblečení, ale hlavně je účinný skutečně celý den. Zvládne s přehledem sport, stres i vedra, takže za mě rozhodně ano! Druhý antiperspirant Rexona Maximum Protection je u nás na trhu už déle, takže už ho měla možnost většina z vás asi vyzkoušet. Vůní je na trhu víc a seženete i ve verzi pro muže. Měla by se používat na noc a poté chránit další celý den, ale já používám klasicky ráno. Brání pocení opravdu celý den, ale pach určitě nepohlcuje tak dobře jako Borotalco. Bohužel dělá i fleky na oblečení.
Můžu tedy doporučit oba antiperspiranty, ale Borotalco víc. Komu ale nevyhovuje vůně, může šáhnout radši po Rexoně, kde si určitě vyberete vůni, která mu bude vyhovovat.