BOURJOIS PARIS 123 PERFECT CC CREAM

Ráda bych vám představila malý zázrak od Bourjois. Tento CC krém používám každý den, jelikož po vstávání k Izabelce by se mě s "přírodním lookem" maximálně někdo lekl :) Má lehkou konzistenci a slibuje sjednocení barevného tónu pleti a potřebnou hydrataci během celého dne. Má SPF 15 a obsahuje 3 barevné pigmenty - meruňkový na kruhy pod očima, zelený na zčervenalá místa a bílý na černé tečky. Já k němu tedy používám i korektor, jelikož na mé kruhy pod očima sám nestačí. Nejlíp se mi aplikuje prsty a následně ho zapracuji flat top štětcem. Mám odstín 34 bronze, který je na mě teď na zimu sice tmavší, ale dá se hezky zapracovat a opravdu mi pleť krásně sjednotí a hlavně rozzáří. Na mé smíšené pleti po zapudrování (používám transparentní NYC Smooth skin) vydrží opravdu celý den. Sehnat ho můžete ve vybraných DM drogeriích a parfumériích nebo na internetu. 

Tento CC krém můžu tedy doporučit a určitě mu zůstanu věrná.