DERMACOL 16H LIP COLOR

Tak i já propadla skvělému hodnocení dlouhotrvající rtěnky s leskem 2v1 od Dermacolu a i já jsem z ní přímo nadšená :). Rtěnka má skvělou pigmentaci a příjemný aplikátor. Mám odstín č.7, který sice nevypadá v obalu příliš líbivě, ale je to krásná přirozená barva vhodná na denní nošení. Obal je metalický a trochu napovídá, že rtěnka bude třpytivá, ale jak můžete vidět na fotkách, tak obsahuje opravdu minimum shimeru, který není na rtech téměř vidět. Při aplikaci se nejdřív použije barevná část, ta se nechá minutku zaschnout a použije se část s průhledným leskem. Samotná barva rty nepříjemně stahuje, ale to zmizí hned po použití lesku (místo něho můžete použít svůj oblíbený balzám, i s ním drží rtěnka perfektně). Co se týče výdrže. rty jsem nalíčila ve 12:00 bez použití konturky, následoval oběd, cvičení, pití čajů, různé svačinky a rtěnka držela jako přibitá ještě v 17:00. Poté se začala pomalu rovnoměrně vytrácet ze rtů aniž by se rozpíjela a drolila. Rtěnka se neobtiskává a jedinou výtkou je velmi pracné odlíčení, ale to se dá rtěnce odpustit, jelikož máte krásně nalíčené rty celý den absolutně bez práce.

Tento malý zázrak od Dermacolu můžu jen doporučit.