Essence kosmetika

Na začátku července jsem vyhrála na blogu Mystic Lipstick balíček s kosmetikou essence, ve kterém byly produkty na oči, rty, tvář a nehty. Výhrou jsem se zavázala k napsání recenze na produkty na oči + tvářenku. Produkty jsem poctivě testovala a tady je recenze. Prvním produktem, o kterém bych se ráda zmínila je řasenka Lash princess, kterou jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Musím říct, že je opravdu skvělá, řasy krásně zahustí a prodlouží, jen trochu slepuje řasy. Drží krásně celý den, neopadává a řasy i ke konci dne drží natočené. Oční linky v peru easy 2 use mě hned ze začátku nadchly výdrží i aplikací na ruce, ale nadšení mě bohužel brzy přešlo. Při aplikaci totiž stačí aplikace jen na jedno oko, pak musíte dát linky opět víčkem dolu a čekat až náplň steče do štětečku a to ještě trvá dost dlouho. Zkoušela jsem několikrát a pokaždé byl problém úplně stejný a to nedělám linky dlouho a skladuju pero hrotem dolu. Je to opravdu škoda, jelikož mají super aplikátor a drží jak židovský víra. Oční stín v odstínu 15 hazel me not! mě mile překvapil a i přes to, že poněkud práší, tak má celkem pěknou pigmentaci a na víčku drží opravdu celý den (s bází). Odstín je super na rozblendění. Tvářenka silky touch blush práší hrozně, víc prášivý produkt snad ani nemám, ale překvapila mě celodenní výdrží a krásnou pigmentací. Mám jí v krásném šťavnatém odstínu 90 summer dreaming. Z balíčku mě ještě velmi mile překvapila rtěnka v odstínu 03 come naturaly, která mi teda krásně sedla. Barva je trochu nafialovělá a řekla bych, že mi jako jedna z mála rtěnek opravdu sluší a výdrž je průměrná. Určitě stojí za zmínku i nový podkladový lak a nadlak, který už doma mám a nemůžu si ho vynachválit, takže jsem ráda, že mám další do zásoby. Myslím, že lepší top coat jen tak neseženete. Více o nich si můžete přečíst zde.

 

Když to shrnu, tak můžu všechny zmíněné produkty doporučit kromě linek v peru.