Essence Long lasting eye pencil

Dnes bych vám ráda doporučila moje oblíbené tužky na oči za pár korun Essence Long lasting eye pencil. Tyto tužky seženete běžně v drogeriích, kde jsou stojany s dekorativní kosmetikou Essence, prodávají se v aktuální nabídce v osmi odstínech (Černá, šedá, hnědá, bronzová, stříbrná, modrá, světle modrá a zelená. Já mám ještě fialovou, ale tu už jsem v aktuální nabídce nenašla.) Černou verzi už mám asi čtvrtou, jelikož jsem zatím nenašla tužku, která by jí mohla konkurovat a to jak cenou (doporučená cena je 45 Kč), tak především výdrží. Po tom, co jsem nanesla na ruku, tak jsem jí držela přímo pod proudem teplé vody jednu minutu a tužka se téměř nehnula, poté jsem zkoušela ještě mazat prstem a ani to s tužkami téměř nehnulo, obstála tedy v testu výdrže na jedničku. Tužky jsou automatické, takže nemusíte ořezávat a skvěle se mi s nimi kreslí i úzká horní linka. Stříbrnou používám často do vnitřního koutku pro rozjasnění. Pokud tedy hledáte kvalitní tužky, určitě zkuste tyhle a doufám, že s nimi budete taky tak spokojené jako jsem já. :)