Spotřebováno květen 2015

Květen je za námi a s ním i vypotřebované produkty. Sprchový olej Rituals byl snad nejlepším produktem do sprchy, který jsem kdy použila – jestli máte možnost ho vyzkoušet, tak určitě neváhejte. Avon pěna do koupele s vůní perníčku mě tedy zklamala, jelikož do perníčku to tedy mělo hodně daleko a vyloženě mi smrděla. Vlasový balzám Manufaktura s minerály z mrtvého moře je takový průměrný balzám, žádný zázrak se nekonal, ale ani žádný průšvih. Zázračný kelímek od Avonu se mi už zkazil, je to produkt, který si kupuju, ale nikdy ho nevypotřebuju a nakonec ho vyhodím ještě před půlkou. Nebaví mě balení, špatně se do něj dostávám a ani obsah mi nepřijde nijak úžasný. Vždy mě nalákají na nějakou limitovanou vůni, ale už se pokusím odolávat ;). Tělové mléko do sprchy q10 od Nivei je skvělý, více najdete zde www.chicmama.webnode.cz/news/telova-mleka-nivea-q10/ . Tělový balzám Neutrogena mě velmi mile překvapil, skutečně nádherně hydratoval, krásně se do pokožky vpil a hezky voněl. Určitě vyzkouším další tělová mléka této značky. Opalovací krém na obličej Nivea už mám dva roky otevřený, tak ho musí vystřídat čerstvější produkt, ale byl příjemný a neleskla jsem se, jak psí víte co ;). Peeling na rty od Lush jsem koupila po tom, co jsem na něj četla samou chválu, ale vůbec mě nenadchnul, více mi vyhovuje jen peeling jemným kartáčkem na zuby. Energizující krém Nivea jsem si koupila, jelikož sliboval rozjasnění pleti, což se nedělo, takže za mě rozhodně ne. Top coat Jordana se táhne a nedá se už lakovat, ale byl skvělý – rychle lak vysušil a nehty se krásně leskly, jen by mohly tyhle vrchní laky déle vydržet a ne, že je musíte v půlce vyhodit, protože jsou jak lepidlo. Více zde www.chicmama.webnode.cz/news/top-coaty-srovnani/. Krém na ruce Dove mě nijak neuchvátil, takže už ho znovu nepořídím.

Můžu doporučit sprchový olej Rituals, Tělové mléko do sprchy Nivea, Tělový balzám Neutrogena, Nivea opalovací krém na obličej a lak Jordana. Naopak nedoporučuji Avon pěnu, zázračný kelímek Avon, peeling Lush, krém na obličej Nivea q10 a krém na ruce Dove. U balzámu Manufaktura se nemůžu rozhodnout, tam je to tak 50 na 50.