SPOTŘEBOVÁNO ÚNOR 2015

Je tu první spotřebováno na tomto blogu :) Výrobky budu popisovat, jak jdou za sebou z leva do prava. 

Jako první tu mám sprchový krém Wellness&Beauty, který prodává drogerie Rossmann. Tento sprchový krém sliboval hydrataci pokožky, což nesplnil a pokožku naopak hodně vysušil, jediné, co bych mohla pochválit je krásná vanilková vůně a pohodlné vyklápějící zavírání. Od stejné značky tu jsou perly do vany se stejnou vůní, které provoněly koupel, ale nehydratovaly, což slibovaly díky obsahu sezamového oleje. Další je bezacetonový odlakovač od Sally Hansen, který si kupuji stále dokola, nehty nevysuší a hezky odstraní lak. Micelární voda Uriage byla dobrá, ale nějak sem od ní čekala mnohem víc. Hezky odlíčila, ale na pleti mi lepila a trošku vysušovala, měla jsem verzi pro normální až smíšenou pleť, což mám, ale možná by mi víc sedla pro suchou pleť. Sanytol tekuté mýdlo je moje oblíbené, dezinfikuje, hydratuje a příjemně voní, co víc si od mýdla přát :). Posledním produktem je korekční roll on na kruhy pod očima od Garnier, který už se musela vyhodit, protože v mé kosmetické taštičce byl už dýl, než je zdrávo. Měla jsem ho hodně ráda, když jsem ještě nepotřebovala takové krytí. Oční okolí krásně osvěžil a menší kruhy pod očima i hezky zakryl, teď už na to bohužel nestačí. 

Z těchto výrobků vám můžu určitě doporučit odlakovač, mýdlo na ruce a roll on Garnier. Ostatní nedoporučuji.