Tělová mléka Nivea Q10

Léto se blíží rychlostí blesku, takže začínáme intenzivně zvelebovat svá těla a k tomu máme skvělé pomocníky od Nivei. Pro mě, jako čerstvou maminku, je zpevňování těla a pokožky už každodenní rutinou. Samozřejmě, že nic není zadarmo a pokud chceme nějaké výsledky, tak musíme poctivě cvičit, ale musím říct, že po pravidelném používání těchto mlék se mi pokožka opravdu zpevňuje a je krásně hydratovaná. 

Pro pokožku je těhotenství velká zátěž, přece jen se natáhne a pak se zase po porodu rychle vrátí do původního stavu, ale bohužel už není tak pevná a pružná, jako tomu bylo před otěhotněním. Musím ale říct, že tyto mléka mi vracejí velmi rychle pokožku do původního stavu a myslím, že v létě už nebudou po nedávném těhotenství ani památky :)

V mojí koupelně mám dva druhy těchto mlék a to klasické pro suchou pokožku a mléko do sprchy. Když mám čas, tak se mažu klasickým, které se krásně roztírá, voní jako klasická Nivea, rychle se vstřebává a pleť mám krásně hydratovanou a jemnou. Když času není mnoho, což většina maminek dobře zná, tak použiju novinku a to Zpevňující tělové mléko do sprchy Q10. Verze do sprchy má super rychlé použití, obsahuje jemné částečky (podobné peelingu) které mají pokožku prokrvit, použití je snadné a velmi rychlé, ale hydratace už není tak skvělá jako u klasického mléka, ale mám suchou pokožku, takže pro někoho s normální, to bude skvělý výrobek. 

Oba výrobky jsou podle mě skvělé a opravdu dělají to, co slibují, takže můžu jen doporučit