TRANSPARENTNÍ KONTUROVACÍ TUŽKA ESSENCE

Nedávno jsem se zamilovala do výrazných rtěnek a s nákupem nějaké té krásné barvičky souvisí i nákup konturovací tužky. Při hledání ideálního odstínu jsem objevila tužku od Essence v odstínu 13 transparent a hned skončila u mě v nákupním košíku i kvůli velmi přijatelné ceně. 

Konturku jsem podrobila testováním a na to se spolu můžeme hned podívat :)
 
Rtěnku s tužkou jsem nanesla v 10:30, jak můžete vidět, tak konturovací tužka je opravdu transparentní. Po nanesení jsem se nasnídala a poté upíjela bylinkový čaj. Na spodní fotce je už rtěnka ve 12:00, takže podle mě opravdu slabý výsledek :( (rtěnka je použita Rimmel Kate Moss odstín 107). Samozřejmě mi to nedalo a zkusila jsem i rtěnku bez jakékoliv konturky - na výsledek se můžete podívat níže.
Samotnou a stejnou rtěnku jsem nanesla v 9:30, na druhé fotce je po snídani v 10:15 a po upíjení čaje je úplně spodní fotka a ta je pořízená ve 12:45. 
 
Takže za mě, je určitě lepší použít rtěnku samostatně nebo s jinou konturovací tužkou, jelikož výdrž rtěnky je mnohem delší bez této konturovací tužky. Bohužel i tento výrobek nedoporučuji.