Spotřebováno červenec 2015

Na červencovým spotřebováno se hodně promítly horké letní dny. Máme tu dva sprcháče Aroma Ritual od Dermacolu. Oba dva mají naprosto božskou vůni, mají hustější konzistenci, nevysušují, osvěží a provoní pokožku. Syn-ake tělové mléko s hadím jedem na omlazení pokožky jsem dostala. Je od českého výrobce přírodní kosmetiky Vivaco, obsahuje 2% syntetického hadího jedu, pokožku skutečně krásně vypne, ale na mou suchou kůži na nohách bych potřebovala vyšší hydrataci. Vlasová maska Keratin od Bione je bomba, krásně vlasy vyživí a vyhladí, jen je produktu potřeba dát opravdu hodně, jelikož se dává na suché vlasy. Není ale drahá a účinek je opravdu dobrý. Brazil Keratin Maska s vůní kokosu je také skvělá, také se aplikuje na suché vlasy a stejně jako maska od Bione rychle mizí. Ovšem úplně nádherně voní a vůně ve vlasech vydrží neskutečně dlouho. Obě masky mají stejnou aplikaci, vlasy se umyjí šamponem, vyfoukají a nanese se maska, která se nechá působit. Já je nechávala ve vlasech až dvě hodiny. Poté se maska smyje a vlasy se upraví běžným způsobem. Tužka na oči od Essence Long Lasting je za mě nejlepší tužka z drogerky, už používám další. Více o ní v recenzi zde. Intimní mýdlo Chilly intima kupuji stále dokola, toto je antibakteriální verze a za mě naprostá spokojenost. Třpytivé tělové mléko od Avonu jsem si koupila v zimě, ale až teď jsem ho dopotřebovala. Krásně sladce vonělo po vanilce a krásně se třpytilo, jen trochu špinilo oblečení, jelikož měl lehce bronzovou barvu. Tělový krém Rituals byl naprosto báječný, bleskurychle se vsákl a pokožku nádherně hydratoval 24h, určitě se mrknu po větším balení.
Tak to máme vše. Když to shrnu, tak všechny tyto výrobky můžu doporučit :) no kéž by to tak bylo vždy….