SPOTŘEBOVÁNO DUBEN 2015

Spotřebováno za měsíc duben je tu a s ním produkty, které mě vyloženě nadchli, ale i ty, co byli vyloženě příšerné.
Olej do koupele Fenjal byl skvělý, koupila jsem ho v Německu. Ve vaně jemně napěnil a pokožku  vyživil i hydratoval, škoda že není k sehnání u nás (zatím se ho u nás nikde neviděla, jestli víte, kde se dá sehnat, dejte mi prosím vědět do komentářů). Zpevňující tělové mléko Nivea je taky báječné, více se o něm dočtete v recenzi zde www.chicmama.webnode.cz/news/telova-mleka-nivea-q10/. Sprchová pěna Rituals je naprosto úchvatná, krásně voní, aplikace je super pohodlná a pokožka je po ní vláčná. Jemný odličovač očí od Nivei má příjemnou vůni, bohužel v odličování je na čtyřku a v očích mě trochu pálil. Dětský olej Johnson’s je fajn, leju si ho do vany, když jsem líná se po koupeli mazat, pokožku vyživí a tahle fialová verze i hezky voní, jen bych pak potřebovala nějaký dobrovolníky na mytí vany :). Maska na vlasy od Loreal Professionnel Absolut Repair byla hutná a vlasy opravdu vyživila a i mi zachránila zesvětlované vlasy. Pudr NYC Smooth Skin nemusím asi vůbec komentovat, prostě za málo peněz opravdu hodně muziky. Parfém Love and Desire voněl hlavně chlapům, což není vůbec špatný ;) a na kůži vydržel dlouho. Micelární voda od Lorealu je fajn, ale mě osobně víc vyhovuje Garnier. A poslední mléko do koupele Cien také musím pochválit, rychle se rozpouštělo (mělo konzistenci jemných pilin), vonělo po vanilce a nevysušovalo.
Uplynulý měsíc byl na volbu výrobků docela šťastný, takže ve zkratce doporučuji olej Fenjal, Nivea Q10 mléko, Rituals pěnu, Johnson’s olej, masku Loreal, pudr NYC, parfém Love and Desire, micelárku Loreal a koupel Cien. Naopak nedoporučuji jen odličovač očí Nivea.